آراد کابل
خانه / کابل / کابل آلومینیومی / عمده فروشی کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲

عمده فروشی کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲

بهترین برند و قیمت خرید عمده کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ زمینی با قابلیت دفن مستقیم در خاک با برند های معتبر استاندارد از طریق آراد کابل به مشتریان سراسر کشور ارائه می شود.

امروزه کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ به سبب مقرون به صرفه بودن محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و به یکی از پرکاربردترین کابل های زمینی در زمینه کابل کشی و صنعت تبدیل شده است.

کابل برق آلومینیومی 16*2

قیمت کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ با برند های مختلف

امروزه با توجه به قیمت بالای مس و همچنین کابل های مسی و سرقت زیاد این کابل ها ، استفاده از کابل های آلومینیومی بعلت وزن پایین و قیمت مناسب در مسافت های طولانی مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ با برند های مختلف را از کارشناسان فروش ما بخواهید.قیمت گیری ها به صورت به روز و  بعلت تغییرات قیمت آلومینیوم و مواد اولیه توسط تیم فروش انجام میگیرد.

 

کابل برق آلومینیومی 16*2

مزایای کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ نسبت به کابل مسی

قیمت مناسب کابل های آلومینیومی از مهم ترین مزایای این کابل ها به شمار میرود و کاربردهای گسترده تری پیدا کرده اند.

با توجه به افزایش قیمت مس، قیمت و وزن کمتر کابل های آلومینیومی که از مزایای این کابل به شمارمیرود در نهایت هزینه تمام شده خرید کابل های آلومینیومی به نسبت بسیار کمتر و اقتصادی تر خواهد شد.

این کابل از نوع زمینی می باشد و قابلیت اینکه در زمین دفن شوند را دارا می باشند و بعلت ضخیم بودن روکش این کابل ها هنگام  دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود و برای مصارف با جریان کمتر و فواصل کوتاه تر استفاده میشود.

کابل برق آلومینیومی 16*2

برند های تولید کننده کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲

واحد فروش آراد کابل انواع کابل های برق آلومینیومی ۱۶*۲ از بهترین و متنوع ترین برند های بازار راعرضه می دارد برندهای قابل سفارش کابل های برق آلومینیومی ۱۶*۲ به شرح ذیل میباشد :

  • مسین
  • اختر
  • ماهان کابل امیر
  • سیمباف

تمامی کابل ها استاندارد بوده و دارای  تاییدیه توانیر می باشد.

 

کابل برق آلومینیومی 16*2

 

ثبت سفارش خرید و مشاوره رایگان کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲

مشاوره رایگان تیم فروش ما برای شناخت درست از مشخصات هر کابل، دریافت سریع قیمت و اطلاعات تکمیلی ، مشاوره و راهنمایی تا  مرحله ثبت نهایی سفارش خرید  ازخدمات رایگان گروه ما می باشد. بعد از مراحل پیش فاکتور و ثبت سفارش نهایی در متراژ های بالای ۱۰۰۰ متر با قرقره ارسال میشود و متراژهای زیر ۱۰۰۰متر بصورت کلاف و برش از روی حلقه ارسال خواهد شد.

در صورت انتخاب مشتریان  کابل برق آلومینیومی ۱۶*۲ از هر کدام از برند های بالا همکاران ما در حوزه فروش تمام کوشش خود را خواهند کرد که برند انتخابی شما و مطابق با کاربرد در نظر گرفته شده در کمترین زمان ممکن  در هر نقطه از ایران به دست شما خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120961243
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل آلومینیومی زمینی 70*1

کابل آلومینیومی زمینی ۷۰*۱ مورد تایید توانیر

کابل ۷۰*۱ آلومینیومی زمینی به قیمت فروش عمده با برند های یزد، ماهان، مسین، اختر …

کانال تلگرام