آراد کابل
خانه / دسته‌بندی نشده / کابل آلومینیومی ۵۰*۱ فروش ویژه

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ فروش ویژه

یکی دیگر از انواع کابل های برق موجود در آراد کابل، کابل آلومینیومی ۵۰*۱ زمینی می باشد. گروه تخصصی آراد کابل با سابقه سالها فروش درزمینه کابل های مختلف، با قیمت عمده کابل آلومینیومی ۵۰*۱ زمینی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

کابل آلومینیومی 50*1

 

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ وساختمان کابل

این کابل از نوع تک رشته و دارای سطح مقطع ۵۰ میلی متر مربع می باشد، هادی از جنس آلومینیوم، تک فاز و از دسته کابل های فشار ضعیف می باشد.

 کابل آلومینیومی ۵۰*۱ بصورت زمینی مورد استفاده قرار می گیرد و بعلت ضخیم بودن عایق این دسته از کابل ها هنگام دفن هیچ صدمه ای به ساختمان کابل وارد نمی شود.

کابل آلومینیومی 50*1

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ مسین بهترین قیمت

برند مسین یکی از با تجربه ترین کارخانجات تولید درزمینه انواع کابل های برق می باشد. کابل آلومینیومی ۵۰*۱ مسین یکی دیگر از محصولات متنوع این برند با اصالت می باشد.

تمامی کابل های این برند استاندارد بوده دارای تاییدیه توانیر و گواهینامه معتبرمی باشد.

در فروشگاه آراد کابل، کابل آلومینیومی ۵۰*۱ مسین با بهترین قیمت بازار، قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد.

کابل آلومینیومی 50*1

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ اختر فروش ویژه

برند اختر یکی از قدیمی ترین و بهترین و باکیفیت ترین برندهای تولید کننده  کابل آلومینیومی ۵۰*۱می باشد. تمامی کابل های این برند استاندارد بوده دارای تاییدیه توانیر و گواهینامه معتبرمی باشد.

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ تولید این کارخانه بسیار مرغوب و استاندارد می باشد و بعلت کیفیت بسیار بالای این محصول قیمت به نسبت بالاتری در بازار فروش کابل دارد.

تیم فروش آراد کابل با فروش ویژه کابل آلومینیومی ۵۰*۱ اختر در خدمت خریداران خواهد بود.

کابل آلومینیومی 50*1

کابل آلومینیومی ۵۰*۱ ارزان ترین قیمت

برندهای ماهان کابل امیر و سیمباف نیز در زمینه تولید انواع کابل های برق، سالها در حال فعالیت در این زمینه هستند. هر دو نیز از برندهای با سابقه می باشند.

تمامی کابل های این دو برند استاندارد بوده دارای تاییدیه توانیر و گواهینامه معتبرمی باشند. قیمت این دو برند به نسبت برندهای اختر و مسین ارزان تر و اقتصادی تر می باشند برای عزیزانی که قیمت تمام شده پروژه برای آنها حاِئز اهمیت می باشد این دو برند پیشنهاد می شود.

مشتریان محترم می توانند برای قیمت گیری به روزو نحوه خرید کابل آلومینیومی ۵۰*۱ با ارزان ترین قیمت با تیم فروش ما در تماس باشند.

کابل آلومینیومی 50*1

ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ۵۰*۱

خریداران محترم میتوانند با مکالمه تلفنی با تیم حرفه ای فروش ما و بدون حضور فیزیکی ثبت سفارش خرید خود را انجام دهند.  مشاوره رایگان برای انتخاب سایز  با توجه به پروژه در نظر گرفته شده و… از خدمات رایگان تیم پشتیبانی ما می باشد.

بعد ازمراحل پیش فاکتور و ثبت سفارش خرید کابل آلومینیومی ۵۰*۱، با توجه به متراژ درخواستی شما عزیزان، در سایز های بالای ۱۰۰۰ متر با قرقره ارسال می شود و متراژهای زیر ۱۰۰۰متر بصورت برش از روی حلقه و کلاف ارسال خواهد شد. کارهای مربوط به تامین و تحویل را به گروه ما بسپارید.

محصول شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120961243
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کابل آلومینیومی زمینی 70*1

کابل آلومینیومی زمینی ۷۰*۱ مورد تایید توانیر

کابل ۷۰*۱ آلومینیومی زمینی به قیمت فروش عمده با برند های یزد، ماهان، مسین، اختر …

کانال تلگرام