آراد کابل
خانه / کابل / کابل تلفن / کابل تلفن رویان ۱۵ زوج قیمت خرید

کابل تلفن رویان ۱۵ زوج قیمت خرید

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل تلفن رویان ۱۵ زوج به قیمت خرید عمده در بازار لاله زار می باشد. برای ارتقای کیفیت عملکرد کابل تلفن به ویژه در تبادل داده و اطلاعات(مثل اینترنت) معمولا پیشنهاد می شود که از کابل های ضد نویز استفاده گردد.
کابل تلفن رویان 15 زوج

مشخصات فنی کابل تلفن رویان ۱۵ زوج طوسی

گروه محصولات کابل تلفن ضد نویز در دو مدل کابل تلفن هوایی و کابل تلفن زمینی تولید و عرضه می شوند. برای تهیه سیم های تلفن از هادی مسی استفاده می کنند.

کابل JY(ST)Y یا کابل داخل ساختمانی (INDOOR) که در بازار به کابل هوایی یا کابل تلفن طوسی معروف است

کابل تلفن رویان ۱۵ زوج طوسی برای داخل ساختمان طراحی می شوند این کابل ها با سهولت بیشتر در مسیر ها یا خمش های کنار دیوار کشیده می شوند.

کابل های مخابراتی قطرهای مختلفی در مغزی مسی دارند. قطر مغزی ها به طور معمول ۰٫۴ میلی متر، ۰٫۵ میلی متر، ۰٫۶ میلی متر است.

کابل تلفن رویان 15 زوج

مشخصات فنی کابل تلفن رویان ۱۵ زوج مشکی بیرون ساختمان

کابل J2Y(ST)2Y یا کابل مشکی برای نصب خارج از ساختمان (OUTDOOR) که در میان مصرف کنندگان به کابل زمینی مشهور است.

کابل تلفن رویان ۱۵ زوج مشکی دارای استحکام بیشتری هستند و به واسطه جنس روکش شان در مقابل نور خورشید و باد و باران مقاومت بیشتری دارند و از طرفی به واسطه انعطاف کمی که دارند در فاصله بین پست ها تا منازل افتادگی کمتری را در طول مسیر دارند.

از کابل تلفن بیرونی برای برقراری و وصل نمودن خطوط تلفن در خارج ساختمان استفاده می شود.

کابل مخابراتی زمینی مشکی در سایز ۰٫۶ در انواع تک زوج تا ۲۰۰ زوج تولید می شوند و بسته به نوع کابل و تعداد زوج رشته های آن در کلاف های ۲۵۰ متری، ۵۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری قابل عرضه است.

کابل تلفن رویان 15 زوج

تفاوت کابل تلفن رویان ۱۵ زوج طوسی و مشکی با انواع کابل ژله فیلد خاکی

کابل ژله فیلد با قابلیت دفن زیر خاک و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی مثل آب و هوا و خوردگی یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار تجهیزات برق و الکترونیک می باشد که با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت عالی در آراد کابل عرضه می شود و مورد استفاده کابران قرار می گیرد.

تفاوت کابل تلفن رویان ۱۵ زوج طوسی و مشکی با انواع کابل ژله فیلد خاکی بدین صورت می باشد :کابل ژله فیلد غالبا به عنوان کابل مشترکین از کافو ها تا پست های مختلف در محل ها کشیده می شود و ساختمان این کابل ها به گونه ای طراحی شده است که می تواند در برابر صدمات مکانیکی که در هنگام دفن کابل به بدنه آن وارد می شود، مقاومت نماید.

کابل تلفن رویان 15 زوج

بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل تلفن ۱۵ زوج ضد نویز

برای ارتقای کیفیت عملکرد کابل تلفن به ویژه در تبادل داده و اطلاعات(مثل اینترنت) معمولا پیشنهاد می شود که از کابل های ضد نویز استفاده گردد.

برای داشتن صدای باکیفیت و بدون نویز حتما از کابل تلفن با برند های معتبر استفاده کنید، کم کیفیت بودن سیم تلفن می تواند در اتصال و مکالمات مشکل به وجود آورد.

بهترین برند های ایرانی تولید کننده کابل تلفن ۱۵ زوج ضد نویز در ایران که در مرکز فروش آراد کابل به صورت ویژه و تخصصی عرضه می شوند عبارتند از :

  • کرمان
  • مازندران
  • رویان سمنان
  • آمل
  • سیمیا
  • رسانا
  • سمنان

تمامی کابل ها استاندارد وگواهی نامه معتبر می باشد و به علت کیفیت های متفاوت قیمت های مختلف دارند برای استعلام قیمت به روز کابل تلفن با گروه فروش ما در تماس باشید.

خرید کابل تلفن ضد نویز با کیفیت فوق العاده در سایز های متنوع برای مشتریان به قیت عمده فراهم شده است.

کابل تلفن رویان 15 زوج

ثبت سفارش خرید کابل تلفن رویان ۱۵ زوج با تخفیف ویژه

در سفارش های عمده بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود. برای دریافت اطلاعات لازم و ثبت سفارش خرید کابل تلفن رویان ۱۵ زوج با تخفیف ویژه از سراسر ایران با مشاوره رایگان می توانید از کارشناسان ما در واحد فروش کمک بگیرید.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
آراد کابل
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09120961243
شماره تلفن ثابت:02133911013
شماره تلفن ثابت:02136613840
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871294
شماره تلفن دفتر لاله زار: 02136871072
شماره فکس: 02143853049
آدرس کانال: aradcable@
پست الکترونیکی: aradcable@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید کابل تلفن مخابراتی

خرید کابل تلفن مخابراتی مازندران قیمت روز

خرید کابل تلفن مخابراتی در انواع طوسی هوایی JY(ST)Y و مشکی زمینی A2Y(ST)2Y و ژله …

کانال تلگرام